NIEKALENDARZ - czerwiec

Lubisz wyzwania? Masz problem z regularnym czytaniem i chcesz to zmienić? Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 oraz kolektyw Mamy Projekt przybywa z pomocą i... propozycją :)

Tło białe. W lewym górnym rogu jest logotyp Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. W prawym górnym rogu: Realizacja: Mamy Projekt oraz ich logotyp. Niżej, pogrubionymi literami: Biblioteka bierze udział w wyzwaniu Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0., a pod kolorowy napis: Książkowy niekalendarz. Na środku plakatu znajdują się dwie narysowane postacie (dziewczyna w kucyku i chłopak w czapce z daszkiem) czytający książkę na tle regałów. Postacie zwracają się do Czytającego: Pytaj w środku o szczegóły. Pod rysunkiem znajdują się logotypy: MKiDN, MEiN, Biblioteki Narodowej, Instytutu Książki i NCK.

NIEKALENDARZ to inspiracje, aktywności z książką i najważniejsze literackie rocznice. Składa się z 12 kart, z zadaniami na każdy miesiąc, które zachęcą do odwiedzenia biblioteki i sięgnięcia po książkę. 

Co miesiąc na blogu oraz w bibliotece pojawi się kolejna karta z kalendarza z wyzwaniami na dany miesiąc :)

Tło pomarańczoweW lewym górnym rogu jest logotyp Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. W prawym górnym rogu: Realizacja: Mamy Projekt oraz ich logotyp. Niżej: rysunek przedstawiający dziewczynę czytającą książkę, która dzięki magicznej mocy lewituje, podobnie jak krzesło i kartki wokół niej. Pod rysunkiem widnieje napis: Magiczny czerwiec. Następnie mamy wypisane trzy wyzwania na ten miesiąc: 1. To miesiąc letniego przesilenia - poszukaj książki z wątkiem nocy świętojańskiej. 2. Daj się porwać magii - wypożycz książkę z działu fantasy lub baśni i legend. 3. 12 czerwca obchodzone jest Święto Wolnych Książek - zorganizuj w szkole lub wśród znajomych akcję bookcrossingową (czyli książkową wymiankę). Pod wyzwaniami znajdują się logotypy: MKiDN, MEiN, Biblioteki Narodowej, Instytutu Książki i NCK.


Za realizację odpowiada kolektyw Mamy Projekt, a ilustracje i oprawę graficzną wykonało Studio Sarna. Kampania jest częścią Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.

Komentarze