NIEKALENDARZ - kwiecień

Lubisz wyzwania? Masz problem z regularnym czytaniem i chcesz to zmienić? Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 oraz kolektyw Mamy Projekt przybywa z pomocą i... propozycją :)

Tło białe. W lewym górnym rogu jest logotyp Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. W prawym górnym rogu: Realizacja: Mamy Projekt oraz ich logotyp. Niżej, pogrubionymi literami: Biblioteka bierze udział w wyzwaniu Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0., a pod kolorowy napis: Książkowy niekalendarz. Na środku plakatu znajdują się dwie narysowane postacie (dziewczyna w kucyku i chłopak w czapce z daszkiem) czytający książkę na tle regałów. Postacie zwracają się do Czytającego: Pytaj w środku o szczegóły. Pod rysunkiem znajdują się logotypy: MKiDN, MEiN, Biblioteki Narodowej, Instytutu Książki i NCK.

NIEKALENDARZ to inspiracje, aktywności z książką i najważniejsze literackie rocznice. Składa się z 12 kart, z zadaniami na każdy miesiąc, które zachęcą do odwiedzenia biblioteki i sięgnięcia po książkę. 

Co miesiąc na blogu oraz w bibliotece pojawi się kolejna karta z kalendarza z wyzwaniami na dany miesiąc :)

Tło zieloneW lewym górnym rogu jest logotyp Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. W prawym górnym rogu: Realizacja: Mamy Projekt oraz ich logotyp. Niżej: rysunek przedstawiający dziewczynę, która słucha audiobooka, spacerującą po lesie albo parku. Pod rysunkiem widnieje napis: Ekokwiecień. Następnie mamy wypisane trzy wyzwania na ten miesiąc: 1. W kwietniu przypada zarówno Dzień Ziemi, jak i Światowy Dzień Książki - z tej okazji poszukaj książki na temat ekologii lub zmian klimatu i wyczytaj z niej, jak możesz dbać o planetę, której częścią jesteś. 2. Natura to fascynujący świat pełen różnorodności i zaskakujących rozwiązań - poznaj bliżej jej sekrety, czytając książkę z przyrodniczymi wątkami  (nieważne czy będzie to książka naukowa, baśnie, wiersze czy opowiadania 3. Łap pierwsze promienie słońca w parku, słuchając audiobooka. Pod wyzwaniami znajdują się logotypy: MKiDN, MEiN, Biblioteki Narodowej, Instytutu Książki i NCK.

Za realizację odpowiada kolektyw Mamy Projekt, a ilustracje i oprawę graficzną wykonało Studio Sarna. Kampania jest częścią Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.

 

Komentarze